pondělí 9. září 2013

BC Schwarzkopf Color Save Shampoo - Recenze

BC Schwarzkopf Color Save Shampoo 

V dnešním článku si vezmu pod lupu bezsulfátový šampón na ochranu barvy, tentokrát od značky Schwarzkopf. Děkuji internetovému obchodu www.krasa.cz za poskytnutí testeru.

 Na jakém principu funguje tato ochrana barvy? 
šampón uzavírá povrch vlasového vlákna, které uhlazuje, uzamyká barevné pigmenty uvnitř vlasu, hloubkově vlasy hydratuje a pečuje o ně,

Jak sem již psala v dřívějším článku, nikdy jsem šamponům na ochranu barvy moc nefandila, protože pro mne bylo těžké sledovat, zda mají vůbec nějaký účinek a vždy jsem z nich byla spíše. Krom toho,má červená barva se vymývala extrémně rychle. Nyní mám ale vlasy odbarvené a přetažené přelivem. O něm je známo že sám o sobě na vlasech také nedrží tak dobře, jako klasická barva, takže to pro šampón z dnešní recenze byla trochu výzva. Vlasy jsem si 3 týdny myla klasickým šamponem nejmenované značky a byla jsem poměrně zklamaná,jak rychle šla barva dolů. Naproti tomu po mytí Šamponem BC na ochranu barvy mám barvu přijatelnou ještě po 4 týdnech.

Při prvním použití mne trochu zarazila konzistence. Na první pohled není ničím zvláštní, ale po nanesení na hlavu se mi zdál extrémně hutný a na delší vlasy trochu hůře roztíratelný. Tato konzistence má ale ve skutečnosti velké plus. Nejen že vlasy umyjete především u kořínků a neničíte tak zbytečně konečky vysušováním, ale po vyfoukání byly vlasy mnohem více nadýchané právě u kořínků a celkový vzhled byl příjemný. Co se týče samotné barvy šamponu, ta je bílá až perleťová.

Další plus které já obzvláště u šampónů oceňuji je vůně. A ta je opravdu intenzivní a příjemná. A musím říct že i ohlasy okolí byli pozitivní :)

Když to shrnu, jsem s tímto produktem velmi spokojená. Dokonalého výsledku určitě docílíte i tehdy, pokud si pořídíte i kondicionér stejné řady. Je pravda že šampoń je trochu sušší a kondicionér na závěr je potřeba.( Možná je to jen můj osobní pocit, protože jsem zvyklá na šampony s olejovou bází a poté i na použití kondicionéru).

Název: BC Schwarzkopf Color Save Shampoo
Složení(Aktivní látky): 

  • IGORA Royal – the colour of imagination + Color Save System -Ochrana barvy,
  • Amino Cell Rebuild - Posílení vlasů zevnitř a obnovení struktury,
  • Colour Srabiliser - Dosahuje dlouhodobé sytosti barvy,zamyká barevné pigmenty uvnitř vlasových vláken. Účinně bojuje proti vytváření nevzhledných zažloutlých efektů.
Doporučuji pro: Vlasy barvené, odbarvované nebo po přelivu

















1 komentář:

  1. Moc hezký blog, jen tak dál. Tyto recenze jsou užitečný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3