pondělí 15. července 2013

UPOZORNĚNÍ!





Po dlouhé době se vracím s článkem, který možná není úplně oslavným comebackem ale považuji za nutné ho sem dát. Po tom, co jsem blogu od konce prosince nevěnovala přílišnou pozornost, z důvodu časového nedostatku (hory, nová práce, zájmy, škola..) jsem se dozvěděla, že nějaká dobrá duše nerespektuje autorská práva blogu a fotografií zde zveřejněných a snaží se přivlastnit si ho. Teď, když jsem se touto zkušeností možná i sama vytrestala, se budu opět snažit blogu více věnovat a doufám, že získám zpět pár rozepsaných článků a doženu skluz.

Prosím Vás tímto i o pomoc, pokud by jste narazily na fotky z blogu, které jsou uveřejněné někde jinde kontaktujte mne.
Děkuju za pomoc ;)

(Zároveň upozorňuji na falešný profil na serveru votocvohoz.cz, nick miska321. )
Fotky jsou odsud a slouží pouze pro Vaši inspiraci, ne pro prodej oblečení. Pokud to budu zamýšlet, dám odkaz na oblečení které vlastním a prodávám JÁ:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý milý komentář <3