pondělí 15. července 2013

Hydratační krém Vichy Nutriextra cream



Často,( hlavně v létě) mám po opalování pokožku velmi suchou a na mazání si moc nepotrpím. Vadí mi, že krémy na tělo jsou často hutné, špatně se vpíjejí nebo zůstávají mastné.
Opět jsem musela změnit svůj pohled na krémy, když jsem vyzkoušela tento hydratační krém od značky VICHY. Tímto bych také ráda poděkovala internetovému obchodu www.krasa.cz , který mi tímto krémem padl do noty.

Je pro mne změna, že krém není nijak parfemovaný. Když už vezmu do ruky něco na hydrataci, většinou je to silně parfemované, což mi nijak nevadí ale tuto příjemnou změnu jsem uvítala.
Krém působí opravdu jemně, má jen lehkou, přirozenou vůni, která není skoro cítit.
Roztírání krému je velmi praktické, není to ten hutný ,,gel", spíše působí mastněji ale po pár vteřinách se vsákne a zanechá kůži sametovou.
Co se týče výdrže, krém slibuje 2 denní výdrž a hydrataci, i přesto že se vysprchujete. Je pravda, že jsem po koupeli neměla pokožku tak vysušenou jako normálně, ale je lepší se po koupání ještě jednou namazat, už jen kvůli tomu pocitu.

Doporučuji i těm, co to přehnaly s opalováním ( i když nám to počasí zas tolik nepřeje), VICHY Nutriextra Cream se mi skvěle osvědčil, když se mi kůže začala loupat po příjezdu z dovolené. Bohužel ramena už jsem nezachránila a udělala právě tu chybu s hutnějším tělovým mlékem které loupající se kůži spíše pomohlo, ale na zbytek těla zabral perfektně.

SHRNUTÍ

NÁZEV: Vichy Nutriextra cream

SLOŽENÍ:
  • máslo karité 
  • makadamový olej
  • termální voda z Vichy
  • glycerin
  • Céralution
  • KONZISTENCE: Jemnější, dobře roztíratelná. Rychle se vstřebává a nechá na kůži sametový ,,povlak" ( Né mastný)

    HODNOCENÍ: Další skvělý krém, pro který najdu využití nejen pro tuto recenzi.
    DOPORUČENÍ: Používat ho mohou všechny typy pleti, ale ocení ho především citlivější pokožky se sklonem k vysoušení. Navíc je hypoalergenní a bez parabenů
    VÝDRŽ: Velmi dobrá 1-2 dny

    KOUPÍTE: http://www.krasa.cz/telovy-krem-pro-suchou-a-velmi-suchou-pokozku-nutriextra-cream-400-ml.html?keyword=nutriextra+t%C4%9Bl&whisper=1

    CENA:  374,- / 400ml



    3 komentáře:

    1. Moc pěkná recenze, možná si ho koupím :)

      PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, kterou plánuji již brzy ukončit!:)
      http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

      OdpovědětVymazat
    2. Veľmi pekná recenzia :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

      OdpovědětVymazat
    3. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

      Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za každý milý komentář <3