pondělí 19. listopadu 2012

Schwarzkopf Professional OSIS+ SoftN´Straight

Dnes bych vám ráda představila Osis+ emulzi na narovnání vlasů.Výrobek mi byl poskytnut od internetového e-shopu Krasa.cz
Pro lepší představu o účincích tohoto malého pomocníka přiládám video na YOUTUBE ,kde můžete shlédnout krátkou ukázku prezentace výrobku.
                                                                                        
                                                                                               TESTOVÁNÍ

V prvních chvílích během testování jsem z tohoto výrobku byla mírně na rozpacích a v hlavou mi prolétlo, že jej možná ani nebudu moci publikovat jako recenzi ale rychle jsem změnila názor a ukázalo se, že moje reakce byla neoprávněná.Emulze OSIS+ SoftN´Straight se používá tak, že si jí po umytí jemně vetřete do vlhkých vlasů a vysušíte pomocí plochého kartáče. Můj malý šok nastal, když jsem emulzi vetřela, po chvilce jsem měla vlasy jakoby vysušené,což mě trochu znepokojilo.Po finální úpravě, ale vypadaly vlasy velmi dobře.
Nejen že nebyly zatížené jakousi vrstvou, kterou někdy zanechává kondicionér, ale vypadaly o dost bohatší a zdravější.Ten den, kdy jsem emulzi testovala poprvé jsem se zrovna rozhodla stáhnout vlasy do culíku a upřímně musím říct, že mi to moc nešlo protože mi emulze vlasy dost načechrala, ale nevypadalo to nepřirozeně ani  nepůsobilo nepříjemně.


FUNKCE
 Především emulze jak už z názvu vyplývá má zaručit narovnání vlasů.Účinky výrobku ocení hlavně ženy s poškozenými a krepatými vlasy.Já vlasy každý den žehlím a po emulzi byly podstatně hladší a rovnější. Pro finální úpravu jsem ještě použila žehličku, ale není to nezbytně nutné. Spíše jsem puntičkářka na vlasy .OSIS+SoftN´Straight  vyniká spíše tím,,SOFT" které uvádí v názvu.V tom vidím opravdu velké + :). Výrobek je šikovným pomocníkem pro zkrocení nepoddajných vlasů, ať už jej použijete podle návodu-vetřete jej do vlhkých vlasů, a nebo je můžete použít i na takzvané,,rozlétané"vlasy. Emulze nemastí a tak se nemusíte bát, že byste po nanesení do suchých vlasů měla viditelné mastné stopy. Toto se mi stává někdy po použití vosku na zkrocení vlasů.
Bohužel ráno při spěchu jsem emulzi omylem použila i místo kondicionéru a i tak mohu dávkování doporučit-účinek je stejný.
 
DOPORUČENÍ
Celkově myslím, že je tento výrobek vhodný spíše pro středně dlouhé, až delší vlasy. Zkusila jsem ho poskytnout i mamce s krátkými vlasy.Na těch vlasech měla emulze účinky stejné jako na mých, ale krátký střih nadýchanost a objem velmi neocenil. Vlasy se staly spíše trošku nepoddajné, takže doporučuji spíše dlouhovláskám,které mají problém s ne objemným účesem.

AKTIVNÍ LÁTKY
• oleje a pantenol - optimální zvlhčení a pečující efekt.



Výrobek KOUPÍTE ZDE (Schwarzkopf Professional Jemná emulze pro narovnání vlasů SoftN´Straight 150 ml)

Máte rádi přípravky Osis+?

1 komentář:

  1. Tak tenhle pripravek jsem nikdy nezkousela, ale celkove vypada fakt super!:) Jinak se mi opravdu libi tvuj blog a stavam se tvym ctenarem:) A samozrejme bych te rada pozvala k sobe na blog a i mezi me ctenare:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3