čtvrtek 13. září 2012

Turkey -Alanya

Zdravím po delším odmlčení a relaxování v Turecku.Budu se vám snažit vynahradit čas na který jsem se nevěnovala psaní článků a pro dnešek vám poskytnu alespoň pár fotek z mojí krásné dovolené. Bylo nádherné počasí- né velké teplo což mi poměrně vyhovovalo. Vrátila jsem se společně s tátou do hotelu ve kterém jsme byli již před 3mi lety a kde se nám moc líbilo. tentokrát jsme byli trošku zklamaní službami hotelu, ale pokoj jsme měli pohádkový.

Co vy? vracíte se někdy na dovolené na stejná místa kde už jste byli, nebo raději poznáváte nová?

Hi.. I´m back after a little relax in Turkey. I would like recomend time when i didn´t write any articles for you. I will provide you some photos from my holidays in Turkey in Alanya town. There was nice weather but not too much hot. I was in Alantur hotel with my dad 3 years ago. This year we was little disappointed but our room was gorgeous!

And what you ? Return you to the same place where you was ?



Já s oblíbeným morbidním časopisem -,,epocha speciál 77 největších sériových vrahů " :D


                                                  Foceno Nikonem D3100 18-55mm-VR

Na závěr se moc omlouvám za zdržení s články mám toho teď rozjetého víc, začala škola a tak dále takže doufám že mi to prominete,chystám pro vás nové články :)

On the end I want to excuse me that I am late with articles but school started and I have to do many things. I hope you will forgive me:)














 

6 komentářů:

  1. Krásné fotky z turecka. S našima se ob rok vracíváme na stejná místa a i přesto, mi připadá,jak kdybych na těch místech nebyla vůbec z toho duvodu, že je tam ještě co objevovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné fotky ! :) jinak většinou se do stejných hotelů nevracíme, ale když jsme to jednou udělali, dopadlo to tak jako u vás :)

    OdpovědětVymazat
  3. úplně ti to závidím, letos jsme nikde nebyli, ale dva předcházející roky jsme byli na stejném místě v Itálii, doufám, že tam pojedeme i příští rok, jelikož jsem si to místo neuvěřitelně zamilovala! A také jsem vlastně dvakrát byla ve Španělsku na stejném místě, ve stejném hotelu a s téměř stejnýma lidma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné, muselo tam být báječně. Já raději jezdím na nová místa, než abych se vracela na ta, která už jsem jednou prošla křížem krážem:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jste si to tam museli užít :) Nádherné fotky :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3