pátek 28. září 2012

PAYOT Le Corps

Záchrana pro suché ruce



V dnešním článku bych vám ráda představila tento malý krémový zázrak na ruce od francouzské značky PAYOT, která se specializuje na péči o pleť podle jejího typu již od roku 1927 a patří mezi tradiční francouzské značky.Produkty PAYOT jsou přírodní a jejich aktivní látky jsou vybírány tak, aby vyrovnávaly buněčné nedostatky v pokožce.Produkty značky jsou dermatologicky testované, nejsou dráždivé a nebyly testovány na zvířatech.


Dnes si ukážeme jeden z výrobků této značky a to konkrétně ).Payot Vyživující a zvláčňující krém na ruce (Douceur Des Mains. Který můžete zakoupit na stránkách Krása.cz ve 75ml balení.
Krém jsem testovala nejdříve na sobě a již při prvním nanesení mě zaujala jeho konzistence. Je skvělé že stačí pouze malé množství na namazání rukou a přesto je výsledek úžasný. Další, čeho si všimnete při nanášení je vůně sladkých mandlí, jejichž extrakt zklidňuje a zjemňuje pokožku rukou, bambuckého másla,které vyživuje a opravuje poškozené buňky a jojobového oleje, který zvláčňuje a zabraňuje dehydrataci. Dalšími aktivními složkami krému jsou polyoly které hydratují vnitřní vrstvu pokožky, pro-vitamín B5 -ten se stará o regeneraci pokožky, močovina, která také hydratuje a zvláčňuje a nakonec olej limnanthes alba a ten zabraňuje vysušení. Všechny tyto aktivní látky se postarají o to, aby po namazání byly ruce hebké, jemné, zvláčnělé, hydratované, voňavé...
S blížícími se mrazíky se bude tento krém určitě hodit, jelikož většina z nás má ruce suché a popraskané když přijde zima.
Já krém ocenila především v tom, že mám velmi vysušené kůžičky, které se po namazání krásně hydratovaly a ruce vypadaly mnohem lépe. PAYOT hydratuje opravdu celé ruce a jako jeden z mála vydrží dlouho. Abych vám dokázala ještě více jeho účinek, potřebovala jsem ho vyzkoušet na opravdu extrémně vysušených rukách. Bohužel ( nebo lépe díky bohu) nejsem majitelkou přesušených rukou a tak jsem si na pomoc přizvala maminku. Moje mamka je opravdu extrém co se týče suchých rukou, i když s tímto problémem bojuje ( a to nejen v zimě) všemožnými vazelínami, mastičkami, krémy, bohužel většina nezabírá a když ano tak jen krátkodobě po nanesení krému. Vyzkoušení krému PAYOT proto byla výzva ukázat jeho účinnost na přesušených rukou z nemocniční desinfekce. Nafotila jsem proto maminčiny ruce před použitím a po použití.

před


po





Jak můžete vidět na fotce je tu znatelný rozdíl, ale to hlavní je že účinek není jen chvilkový. Jak jsem již psala výše krém napomáhá regeneraci buněk a proto je jeho účinek dlouhodobí. Mamka si krém nemůže vynachválit. Myslím že jediným jeho nedostatkem je jeho vyšší cena, ale pokud hledáte konečně účinný krém tak ho mohu doporučit.
Tímto také děkuji internetovému e-shopu  Krása.cz za poskytnutí vzorků. Tento krém a spoustu dalších výrobků u nich můžete zakoupit z pohodlí domova.

NÁZEV: PAYOT - Vyživující a zvláčňující krém na ruce (Douceur Des Mains)
SLOŽENÍ:
  • extrakt ze sladkých mandlí
  • jojobový olej
  • bambucké máslo
  • pro-vitamín B5
  • olej limnanthes alba
  • ovocné kyseliny
  • polyoly
  • močovina
  • KONZISTENCE: Mastnější konzistence, hůře vstřebatelná., ale dlouho trvající hydratace.
    HODNOCENÍ: nejen za sebe dávám 5/5 bodů
    DOPORUČENÍ: Krém bych doporučila vyzrálejším ženám ( ale i mužům!), jelikož krém bojuje i s pigmentovými skvrnami. Pokud ale chcete mít hebké a hydratované ruce není to omezeno věkem:)
    KOUPÍTE:payot krém na ruce 75ml
    CENA: 530,- /75ml

    3 komentáře:

    1. Pěkný.:) Jsem tvůj follower, budu ráda, když i ty se staneš mým.:)

      OdpovědětVymazat
    2. Popřemýšlím o něm, suché ruce mě trápí a vážně mě díky tvé recenzi přesvědčil.
      http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

      OdpovědětVymazat
    3. Tak o nem budu take uvazovat!:)
      LL*

      luxylady2.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za každý milý komentář <3