pondělí 17. září 2012

Outfit Of The Day (17.9.2012)

 A little bit of elegance

Zdravím vás s dalším outfitovým článkem, který jsem si dala za úkol nafotit ještě dříve než bude zima a já pomalu začnu vytahovat kozačky, kabáty a kožené bundy. Tento outfit jsem nosila ráda do práce, kde jsem byla v kanceláři a hodí se i na různé pracovní schůzky,pohovory a podobné příležitosti. Košily ráda nosím s ohrnutými rukávy-je to pro mně pohodlnější. Ale mluvit o tomto outfitu ve spojitosti s pohodlností je trošku klišé. Vezmeme to od bot. Mokasíny se poslední dobou raketově vrací nahoru a okupují všechny stránky módních časopisů. Já si je pořídila v Zaře aniž bych toho věděla, ale hned na první procházce jsem litovala. Musím přiznat že snesu puchýře z lodiček, protože si pak alespoň můžu nadávat že jsem si raději nevybrala ,,placaté" boty. Ale u těchto mokasín sem si myslela že uspěji a budou pro mě pohodlné na celodenní nošení, což jsem se pěkně spletla jelikož po krátké procházce jsem měla puchýře hned na 3 místech. Řešila jsem to náplastmi,které ale v botech na noze vůbec nedrží. Mockrát jsem jim dala šanci a mockrát litovala:) Nakonec jsem to vyřešila koženými výztužemi, které se vlepí nad patu do bot a riziková místa byla zakryta-díky bohu.( výztuže prodává Baťa -cca 49,-).
Dále jsem zvolila černé kalhoty do pasu také ze Zary. Bohužel podle mého názoru na ně nemám ideální postavu. Nejsem majitelkou plochého bříška, za to plochého zadku a myslím že tyto kalhoty spíše vystihují mé nedostatky než aby je zakrývaly, ale mám je ráda a alespoň mám zas o jednu motivaci na víc proč zase cvičit!
Bílá košile je klasika, v tomto případě jsem ji zastrčila do černých kalhot s puky aby vynikl hadí úzký pásek.
K tomuto outfitu mi více šla malá kabelka,než velká a proto jsem zvolila klasickou Vuittonku v monogramu.( černá kabelka by se zřejmě hodila více, ale doufám že vuittonka také neurazí).
Doplňky jsou pak ve zlaté barvě.



                                                               Brýle :        Ray Ban
                                                               Košile:        Phillip Russel
                                                               Kalhoty,Boty: Zara
                                                               Hodinky:    Sandra Fellini
                                                               Kabelka:     LV

 Máte rádi tuto ,,pánskou" módu, nebo dáváte přednost sukním,když jde o elegantní styl?




 

17 komentářů:

  1. moc pánskou módu nemusím, ale tobě to hrozně sluší! a máš nádherné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se pánská móda líbí moc. Ale musí se kombinovat s ryze "ženskýma věcma". Ty jsi zvolila "strohou eleganci", která je sexy. Je to takový drzý, šarmantní. Tleskám. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Paní, neuvěřitelně ti t sluší, ty loafers ze Zary se mi moc líbí, člověk by ani neřekl,že jsou nepohodlné :-O
    zvu tě na svou giveaway http://www.fashionable-way.blogspot.cz/2012/09/avene-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mokasíny jsou fakt moc krásný! Škoda, že nepohodlný...

    OdpovědětVymazat
  5. krásný outfit, ty mokasíny se mi líbí moc, hold pro krásu se prý musí trpět;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ségra má stejné boty a také si na ně jenom stěžuje :/ Ale jsou krásné, to se musí nechat.
    Na tvůj blog jsem narazila na omlazení a zaujal mě, vedeš si dobře :) Jinak se mi taky moc líbí tvé vlasy a myslím si, že postavu máš pěknou a kalhoty Ti sluší :) Hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit a máš úžasné vlasy :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit ! Tleskám ti ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. krásný outfit a máš krásný vlasy :) zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com, když se ti blog zalíbí budu moc ráda když se i ty staneš mou čtenářkou.. na tvém blogu určitě nejsem naposledy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší a máš krásné vlasy!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. máš nadherne vlasy a krásné psaníčko ..jinak outfit bezva ;)
    http://ilovemyworlddee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super outfit! Tyhle mokasíny jsem si koupila taky, ještě jsem je něměla ale moc jsi mě teda nepotěšila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3