pátek 17. srpna 2012

TREND!! stiletto nails

Nehty zapilované do špičky

Poslední dobou si tohoto trendu všímám stále více a nebyla bych to já, kdybych ho hned nevyzkoušela.
Stiletto nails je nový tvar nehtů zapilovaných do špičky. Osobně dávám přednost snesitelným délkám, než přehnaným drápům, jelikož špičaté nehty už samy o sobě jsou dost extravagantní.Já miluji extravagnci na nehtech, ale nemám ráda kýčovitou přeplácanost.Stiletto nails jsou hitem hlavně v USA. Nejproslulejší představitelkou těchto drápků je především Lady Gaga, která je synonymem pro extravaganci a úlety. Hned za ní následuje čokoládová kráska Rihanna se kterou je tento trend také spojován.
Přikládám vám pár dalších fotek pro inspiraci








 Jak jsem říkala, nemohla jsem zůstat pozadu takže jsem se tímto hitem také nechala inspirovat podle obrázků.


 Zde jsem si nechala udělat akrylové nehty jen s jinými barvami.

originál
Mé nehty
Originál


Mé nehty malíček a palec black lak od rimmel, žlutý lak Golden rose zdobící lak


 Další modeláž gelem jsem si udělala sama bohužel moc dlouho mi nehty nevydržely:D


Jak se vám líbí tento trend? Máte rádi extravaganci na svých nehtech?

PS! omlouvám se za nepříliš bohatý článek, vsadila jsem tentokrát na inspioraci fotkami. Odlétám do Turecka a tak mám starosti s balením až nad hlavu. proto se tu pár dnů neobjeví nový článek, ale nebojte vše napravím po návratu :)



Zdroje Google pictures, Šialenamoda, Barbora maťugova,http://crantzcouture.blogspot.cz/2012/04/bitchie-nails-stilettos-daggers-spikes.html

12 komentářů:

  1. Mě se to líbí, ale vzhledem k tomu, že už je to dost výstřední nebo extravagantní (jak kdo chce), zbytečně bych je už nepřezdobovala. Myslím, že lak v jedné barvě, klidně i neonové by bohatě stačil.

    OdpovědětVymazat
  2. Nektere jsou vcelku pekne, predevsim ty delsi, ale na sve nehty bych to nechtela :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se to líbí moc :)) prodlužuje to prsty :)

    OdpovědětVymazat
  4. prajem peknú dovču....:)

    a je to zaujímavé...;)

    http://petush-book.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle už je trošku extrémní trend...

    OdpovědětVymazat
  6. špičaté nehty=čarodějnice xD

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda extravagantní trendy,ale v tomto případě zastávám názor že tohle už je MOC! Naprosto souhlasím s Eve. Nemůžu si pomoct.

    OdpovědětVymazat
  8. Na ostatních se mi to docela líbí, ale na sobě bych to nesnesla :-)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se to líbí, ale na těch fotkách až moc dlouhé.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tomuhle asi nepropadnu:D Nesnesu totiž moc dlouhé nehty, jsem s nimi taková neohrabaná:D Ale jinak jsou všechny nehty nádherně nalakované:)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezkéé, líbí se mi, ale sama je mít asi nikdy nebudu :D
    http://teribau.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Bezva! Po době, co každý nosil jen hranaté lopaty, je to fajn osvěžení :-)
    TheGeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3