pátek 10. srpna 2012

Džungle rtěnek

V dnešním článku se vám pokusím představit mou malou sbírku rtěnek. Značky jsou namíchané a stejně tak i barvy. Někdo si potrpí na tmavší odstíny, někdo na jemnější barvy. Doufám že se mi podaří trefit se alespoň trošku do vašeho vkusu.

rtěnky otestované na předloktí




1. Max č.3
Tato rtěnka není zrovna nejnovějším hitem ale má dobrou konzistenci. Je tuhá a tudíž dobře drží. Obsahuje menší třpytky které nepovažuji za nejpříjemnější na rtech, ale vypadají dobře.



2.Catrice 130 ,,Frozen Rose"
Můj nejnovější přírůstek, který jsem si opravdu oblíbila už proto, že Rosmann nabízí rtěnku Catrice ve slevě za 56,- místo původních 99,-Kč. Musím se ale přiznat že bych si ji koupila i kdyby ve slevě nebyla protože je nádherně mastná a hydratující Barva FROZEN ROSE je úžasná letní šťavnatá barva, kterou doporučuji hlavně tmavovláskám.



3.Catrice 190,, The nudder The better"
Další má oblíbenkyně. Dlouho jsem hledala ,,nude" rtěnku a Catrice 190 můj požadavek splňuje dokonale, což vyčtete už v jejím názvu.Stejně jako FROZEN ROSE úžasně hydratuje a dobře drží.Není to nejodolnější rtěnka, ale příjemně se nanáší takže  párkrát během dne ji domáznout není problém.



4.Mary Kay 0837 ,,Ghost"
Už podle vzhledu můžete soudit že tato rtěnka něco pamatuje. Byla to moje vůbec první rtěnka ,kterou sem kdy vlastnila a dříve jsem ji měla ráda díky jejímu perleťovému nádechu který zanechá na rtech. Dnes už nekryje tak dobře a na rtech vypadá trošku zvláštně.Líbí se mi její balení.



5.Markwins International 01

Kolekce  Markwins International jsou rtěnky,které jsem si dovezla z Německa a na žádné z nich nemohu přesně najít název , proto jsem je označila 01,02,.....  pro lepší označení. Nedalo mi to vám tyto rtěnky nepředstavit i když nemohu přesně určit jejich původ.Mají úžasnou konzistenci a stačí jedna vrstva pro dokonalou barvu. Barva 01 není moje nejoblíbenější, ale je při nejmenším zajímavá.



6.Markwins International 02


Barva 02 je pro mně vyjímečná, protože podobnou rtěnku jsem v drogeriích nenašla. Stejně jako Catrice hezky hydratuje.



7.Markwins International 03
 Barva 03 je má první rudá rtěnka. není tak intenzivní jako ostatní barvy z této kolekce ale má zvláštní odstín který se dá výborně doladit pomocí vláčnější rtěnky Essence Urban Messages( 13.)



8.Markwins International 04
 č.04 mi velmi připomíná Catrice 130 svou barvou, ale není tak mastná.má dobrou výdrž.



9. YSL ,,Rouge Volupitté"
 Jedna z luxusnějších rtěnek, bohužel nemám v lásce hnědé odstíny,jelikož mi nelichotí.konzistence rtěnky je jedna z nejlepších které tu dnes představujiJedinou nevýhodou je cena této značky ale pokud hledáte kvalitní rtěnku vyplatí se připlatit si, protože má úžasnou výdrž.




10.NYC č.420 Mousse
 Rtěnku jsem si koupila se záměrem získat další ze svých oblíbených Nude rtěnek, bohužel v drogerii vypadala jinak než na denním světle a přijde mi moc do hněda, ale to nic nemění na tom že jinak je velmi příjemná na rtech, nesmývá se.



11.Bourjois N°5
 Připomíná mi rtěnku č1 MAX, obsahuje podobné drsnější třpytky díky kterým dobře drží.má stříbřité odlesky, které já moc neocením, mám raději pastelové barvičky. Doporučuji zralejším ženám kterým podobné barvy sluší.


12.E.L.F. Nostalgic
Poměrně  dost diskutovaná rtěnka, možná i kvůli ceně ( 39,-Kč) já jsem si rtěnku vryla do paměti kvůli nádherné nude až narůžovělé barvě Můžu říct že patří mezi mé oblíbenější rtěnky. Bohužel její velké mínus je to, že na webu Elfkosmetiky je uváděna jako hydratační rtěnka, ale z fotky můžete vidět že se spíše sama o sobě drolí. Není možné ji klasicky nanést.TIP. pokud máte stejný problém, nanášejte rtěnku ,,poťupkáváním" na rty. barva se hezky vpije a nebude vypadat nepřirozeně.



13.Essence (Urban Messages)
Nevěděla jsem zda tento ,,balzám" řadit sem mezi rtěnky, al nakonec jsem se rozhodla že ano. Většina balzámů totiž nemá žádnou barvu ale tento balzámek od Essence je úžasným hitem na léto pořídila jsem ho ve výprodeji za 5.-Kč a měla z něj hroznou radost Pokud se nechcete moc výrazně líčit, balzám urban messages vám výborně poslouží. Bohužel nemá tak dobrou výdrž ale to je u podobných hydratačních balzámů časté.


14.Fanta ananas,15.Fanta Pomeranč,16.Coca cola Vanilla,17.Sprite,18.Coca cola,
Těchto 5 voňavých a sladkých balzámů bohužel nemohu testovat na rty, jelikož jsou bezbarvé. za to ale krásně voní a bohužel pro mě výborně chutnají: proto vám nevydrží moc dlouho:)



Jaké jsou vaše nejoblíbenější rtěnky( odstíny,značky rtěnek)?

10 komentářů:

  1. Kde jsi koupila ty balzámy?:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkná recenze ! nejvíce se mi líbí ty odstíny Frozen rose :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ta 13.Essence (Urban Messages). Já mám rtěnky dvě, nejradší mám takové ty jemně tónované. Většinou si vystačím ale s balzámem =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nude rtěnky sháním strašně dlouho a žádná mi ještě nepadla :( Ale tady ty jsou super ty světlejší :) asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádni :) Já rtěnku nemám žádnou, nevím totiš jaky odstín mi bude slušet :( a jen tak zkoušet a dávat za to peníze fakt nee

    OdpovědětVymazat
  6. Z drogérkových značek mám nejradši od Dermacolu - rtěnky jsou fakt krémové, dobře kryjí a tolik nevysuší:) A za tu cenu jsou fakt skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to závidím, já bohužel rtěnky nemůžu kvůli alergii... :/ Ale moc pěknou sbírku doma máš :)

    OdpovědětVymazat
  8. mas krasnu zbierku....a velmi ti pristanu!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak ale tomu sa hovorí zbierka, ja preferujem Cartrice! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůů, 2.3. a 12. jsou nádherné a závidím tu sbírku Lip smackerů.. sama mám jen Colu a Skittles, ale ten je asi ze všech nej :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3