neděle 22. července 2012

Zara plaited shopper bag - review

Po půl ročním čekání jsem se konečně dočkala mé nové kabelky-Zara plaited shopper.. Mluví se o ní jako o bestseleru Zary.Vyhlídla jsem si jí už dávno, bohužel jsem si na ní musela počkat kvůli její nemalé ceně. Když jsem si na ní konečně naškudlila, rozhodla jsem se že si jí pořídím v Brněnské Zaře. Tato pobočka Zary mě ale naprosto zklamala. Ne jen že měli kabelku pouze v Černé barvě a oba dva kusy byly na mnoha místech promáčklé, ale po optání u prodavačky jsem zjistila že už hnědou kabelku kterou jsem chtěla už nikde neseženu. To pro mě byl samozřejmě velký šok, ale řekla jsem si že se ještě poohlídnu po obchodě. bohužel ani to nebylo možné, protože v Brněnské Zaře není absolutně žádný systém.. věci ve slevách, nebo věci z TRF kolekce.. všechno na jedné,,hromadě" Z obchodu jsem odcházela dvojnásobně zklamaná. Rozhodla jsem se že úsilí o kabelku nevzdám a zavolala jsem do Zary na Příkopech kde jsem kabelku naposledy viděla. Bylo mi řečeno že jich mají ještě spoustu, ale klidně mi jednu zarezervují pro mně. Svitla mi konečně naděje a byla jsem o to víc naštvaná na paní z Brněnské Zary.která mi tvrdila že kabelku už nikde neseženu. ( asi mi jí nepřála).Nakonec všedobře dopadlo a já mám svojí vysněnou konečně doma a chci vám o ní napsat malou recenzi, která vám snad pomůže při rozhodování :)

(Doporučuji si při výběru kabelky udělat více času na pořádné prohlédnutí, jelikož je kabelka dost náchylná ke škrábancům a promáčknutí je už dost kabelek v obchodě drobně poškrábaných..)



VELIKOST/SIZE
Plaited shopper je zřejmně největší kabelka kterou jsem kdy vlastnila a kterou jsem i viděla. Takže jestli jste milovnicí velkých tašek,větší už opravdu neseženete:)
Bohužel pro někoho to může být i negativní vlastnost  tašky - já si zatím zvykám a první dny sem si s ní připadala dost neohrabaně a měla jsem namále, abych při proplouvání uličkou v autobuse nesejmula nějakého důchodce což by s touto ,,brašnou na vodu", nebo ,,sedlem" (jak ji často nazývá můj táta i přítel) nebylo zrovna příjemné.

Plaited shopper's biggest purse I've ever owned and I've even seen. So if you're a lover of big bags, I really can not get more :) Unfortunately for some it may be a negative feature of the Bag - I'm still getting used and the first days here with her felt quite awkward ..,, bag of water "or 'saddle' (that it often called my dad and boyfriend) because this bag is really, REALLY BIG

BARVA/Color
Zara nabízí kabelku plaited shopper v hnědé, krémové,červené,modré, hnědé s krokodýlím vzorem a černé barvě.v ČR obchodech jsem ji viděla pouze v hnědé a černé.Dělá se ale i v různých modelech,jako například Zara mini shopper které jsou v pestrých letních barvách a Zara pleated shopper,která je v tmavě krémové barvě.

Zara offers plaited shopper handbag in brown, cream, red, blue, brown with crocodile pattern and black . in the czech republic stores I saw only in brown and black but Zara do it  n different models, such as Zara mini shopper are in bright summer colors and pleated Zara shopper, which is a dark cream color.
Zara Mini Shopper v letních barvách
Zara pleated shopper



Zara plaited shopper Black

Zara plaited shopper Brown

Zara plaited shopper Stone
VNITŘEK KABELKY


Vak je na tašce připevněn cvočkem stejně jako další velké ucho kabelky. Obojí se dá jednoduše odepnout a výhoda vaku je, že pokud se vám něco v tašce vylije můžete ho dát samostatně vyprat a nezničíte si celou tašku.Větší popruh kabelky se dá skrýt dovnitř,takže ho nemusíte odepínat

Bag in bag mounted in studs. As long handle bags. if you pour something into a bag, you don´t  destroy your bag because the bag can be washed separately.
otvor na připevnění vaku k vnitřku tašky
připevnění vaku a delšího popruhu
vnitřní vak tašky
 
MATERIÁL/Material
Kabelka je vyrobena z bůvolí kůže. Zvenku je hladká a lesklá, uvnitř je kůže ,,nezačištěna". Uvnitř je velký béžový plátěný vak se zipem. A tady vidím velkou nevýhodu, jelikož je kabelka obrovská a má v sobě pouze jeden velký pytel a je bez jakékoliv další kapsy, nemáte šanci v ní najít např, volně položenou rtěnku (já jí objevila po třech dnech).

Doporučuji tašku ihned naimpregnovat, jelikož vzniklo i pár (podle mně) fámů o tom, že když taška zmokne stane se s ní toto

Handbag is made ​​of buffalo leather. Outside is smooth and shiny.Inside is a large beige canvas bag with a zipper. And here I see a big disadvantage, since it is a huge purse and contains only one large bag and comes with no additional pockets, you have no chance for example, find it, loosely  lipstick (I found it after three days). 
 I recommend the bag immediately ,since created a few (by me) about the rumor that when the bag gets wet it becomes the this :

(zdroj http://styleandstarbucks.tumblr.com/post/22002680458)

Já už měla možnost otestovat tašku v dešti. byla naimpregnovaná a nic se jí nestalo.Navíc se mi nechce věřit, že by tohle napáchal obyčejný déšť. Kabelka byla ale podle zdroje bez problémů vyreklamována a vyměněna.

I already had the opportunity to test the bag in the rain. Bag was impregnated and nothing happened. Moreover, I canť believe that this has done ordinary rain. Handbag by source but was easily reclaimed and replaced.


                                         SHRNUTÍ/SUMMARY

Další bod bych ráda věnovala Faku této kabelky který se hojně rozšířil na Ebay,Aukru a podobných serverech. nenechte se zmást nízkou cenou tašky. pro porovnání přikládám video-

The next point I would like to dedicate this Faku handbags which are widely spread on Ebay, Aukro and similar sites. do not be fooled by low price bags. attach to compare video

Porovnání original a fake kabelky


NEVÝHODYDISADVANTAGES


  • Velikost
  • Cena
  • Náchylnost vůči poškrábání/promáčknutí
  • kabelka nemá žádné kapsy na mobil apod.
       • Size
       • Price
       • susceptibility to scratches / dents
       • bag has no pockets for cell phone, etc.
spodní strana ucha
První drobné škrábance



VÝHODY/BENEFITS
  • kůže
  • velký popruh
  • odpínatelný vak
  • bytelnost kabelky
  • originální a jednoduchý vzhled

  •  leather
  •  Large Strap
  •   removable bag
  •  solidity handbags
  •  original and simple appearance


Materiál: 100% Bůvolí kůže
Cena: 2999,-
Prodává: Zara (New collection)
Barva: hnědá,černá, béžová(stone)

 Material: 100% buffalo leather
Price: 149,USD
Distribution: Zara (New Collection)
 Color: brown, black, beige (stone)

22 komentářů:

  1. úžasná recenze!:) asi už vím kam půjdou první penízky z brigády:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná, o tom není pochyb! Ale mě ta masovost, s jakou se tahle kabelka prodává, stoprocentně odrazuje.. každopádně pokaždé, když jí vidím, tak se její popularitě vůbec nedivím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí mám už od zimy a nejsou to fámy, mně se fakt na té kabelce udělaly vystouplé tečky a naipregnovaná byla, reklamovala jsem jí třikrát ;)

    Sára

    OdpovědětVymazat
  4. teda já jsem se zamilovala do té letní kolekce "die cast mini shopper", to jsou úúúžasné barvy :) ale teda ta cena je fakt síla :(...

    OdpovědětVymazat
  5. já na ni slyšela jen to, že je strašně náchylná na odřeniny, bouličky když zmokne a pod., to mě odradilo vzhledem k ceně :( ale jinak je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherná :) Jinak souhlasím s brněnskou Zarou, že to tam mají celkem neuspořádané.

    OdpovědětVymazat
  7. hehe, mily pribeh! ja niektore veci strasne chcem a nekupim a potom sa nejako zazracne ku mne vzdy nakoniec dostanu :) akoze vo vypredaji alebo ako darcek a tak! a ktore nedostanu? tie mi neboli sudene! :)
    gratulujem! je krasna! <3

    OdpovědětVymazat
  8. je naozaj prekrásna, ale aj tá cena..:-/ nechápem ako tie predavačky môžu byť niekedy také neochotné, tiež som zažila podobný príbeh...

    OdpovědětVymazat
  9. Je opravdu krásná ! :)
    Je to častější a častější , taky jsme si něco takovýho zažila :(

    Budu moc ráda , když navštívíš můj blog ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje angličtina je opravdu skvostná... Buď si najdi někoho, kdo ti to bude překládat, nebo piš jen česky, to ti aspoň trochu jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš tolik odvahy že vystupuješ jako anonym.
      Věřím, že pokud moji anglicky mluvící čtenáři budou chtít porozumět textu, porozumí, pokud ne je tu pro ně strýček google a překladač.

      Vymazat
  11. Ta angličtina je opravdu děs. Kabelka je suprová.

    OdpovědětVymazat
  12. na prvý pohľad vyzerala perfektne :/

    OdpovědětVymazat
  13. Prosím, jakou impregnaci nejlépe použít? Ve spreji nebo krém, příp. Vosk? Dĕkuji. Nikola

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mam tu prirodni hnedou a kupovala jsem si na doporučení od kamošky todle. http://www.opravykuze.cz/?page=online-shop&id=82
    Kabelka už parkrat namocena byla a je v poradku. ten krem mam tak na rok. Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  16. Ahoj,mam tule krásku si rok. Co mě vyděsilo jsou padající uši...To se mi vůbec nelíbí. Mate někdo podobnou zkušenost? Mám ji reklamovat? Děkuji za radu. Bohdana

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj mám dotaz! Drží ti ten vak zaháčený na těch čudlících? Mám kabelku teprve 4 dny a vždy když rozepnu/zapnu zip na jedne straně mi ten vak spadne.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3