neděle 15. července 2012

Outfit Of The Day 14.7.2012

Prázdniny jsou v plném proudu a mně nějak začíná docházet inspirace co dělat. Proto jsem se včera rozhodla vyrazit do Ústeckého Fóra do CINEMA CITY na nový film Prometheus. Film byl nádherně natočený s úžasnými efekty,ale pokud nejste zastánci filmů jako je vetřelec apod., konec filmu se vám moc líbit nebude. Stojí za to vidět tento film ve 3D.
Konečně jsem také měla možnost vyrazit ven se svou novou kabelkou Zara plaited leather shopper, která je jedním z bestselerů Zary. Brzy vám o ní napíšu recenzi. Jediné co zatím prozradím je, že mi dalo opravdu velkou práci jí sehnat, ale hodně rychle jsem si jí oblíbila.:)

Co vy chodíte rádi do kina? Preferujete 3D, nebo 2D a vadí vám u filmů titulky, nebo máte raději originální znění ?





 I love the holidays, unfortunately slowly losing my ideas on what to do. So yesterday I went on a new film Prometheus in Ust nad Labem to CINEMA CITY. The film is beautifully shot with amazing effects, but if you did not like the movie aliens alike, the end of the film, you also will not like it.
 Finally, yesterday I had the opportunity to showcase their new handbag: Zara plaited leather shopper, which is bestceler  of Zara. Soon I will write about this handbag reviews, yet the only thing I can say is that it gave me a great job to get it but now I love it.
do you like go to the movies? you prefer 3D or 2D?




                                  Košile- Amisu ( Prodává New Yorker)
                                  Rifle- HM
                                  Pásek- Second Hand
                                  Kabelka- Zara plaited shopper
                                  Baleríny- Colloseum

_______________________________________________________
                                                      Jeans- HM
                                           Spiked Belt-Second Hand
                                              Ballerina-Colosseum
                                         Bag- Zara plaited shopper
                                          Watches -Sandra Fellini
                                  Shirt- Amisu ( selling New Yorker)

9 komentářů:

  1. Krásná jsi :)) Promethea jsem taky viděla, ale moc nadšená jsem z něj nebyla. Ten konec mi přišel dost ucouranej :) Naopak včera jsem byla na tom novém Spidermanovi a super :)

    OdpovědětVymazat
  2. jee se krásná a máš bezvadnou tašku ! :) bylo by moc fajn kdyby byly větší fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stačí je jen rozkliknout :* zobrazí se ve větším náhledu

      Vymazat
  3. úúúf, ten outfit naozaj prekrásny, zbožňujem takúto ženskú eleganciu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu jsi krásná !!! Moc ti to sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju kombinaci džíny + bílá košile :) A taky máš nádhenré vlasy !

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3