středa 27. června 2012

✂ Skull T-shirt (DIY)

Dnes jsem si pro vás připravila další DIY článek o úpravě třrička. Už jsem se na podobnou věc chystala dlouho ale nemohla jsem najít čas a vhodné tričko. To které jsem nakonec vybrala už znáte z minulého článku NEW IN 2! o sportovním oblečení. Tričko s potiskem jsem koupila v Orsay za 170 kč a brala to tak, že pokud se mi úprava nepovede ,nebude mě to mrzet. Ale protože vím že nepatřím k těm šikovnějším pro jistotu jsem si to zkusila ještě na starém tričku. Celá úprava se týká vystříhání lebky na záda. Je to jednoduché a rozhodně nejsem první kdo s tímto přišel, mě se ale tento nápad moc líbí :)

Today I will prepare another article on DIY shirts improvement. For a long time I made ​​this idea, but unfortunately I have not found suitable shirt until last week, I found him in the Orsay-cost 170Kč (9 USD) I told myself that if I will not finish it well, I will not be sorry. But I have  tried the plain old T-shirt.. This improvement is about  of the skull on the back. With this idea I did not came first, but I love it :)



CO BUDETE POTŘEBOVAT?\WHAT YOU´LL NEED?
  • Volnější tričko \baggy T-shirt
  • ✂ nůžky \scissors
  • Tužku nebo křídu\pen or chalk




POSTUP\PROCEDURE

  1. Předtím než začnete, je dobré mít v hlavě, nebo načrtnutý nějaký návrh jak by měla lebka vypadat. Je hodně druhů inspirovat se můžete i na Youtube kde je podobných návodů spousta. Každý vyrábí svoje tričko trochu jinak.\
            Before you begin, it is good to have in your head, or a draft drawn up as it should look like a skull. There are many types and inspire you on Youtube where a lot of similar instructions. Each makes his shirt a little differently.


      2.  Když máte hotový návrh snažte se ho přenést na tričko pomocí tužky nebo křídy na látku.
             When you have a proposal ready to try to transfer it to a T-shirt with a pencil or chalk on the fabric.


      3. Pokud máte nakresleno, můžete začít stříhat. jednoduše vystříháte každý kus a tam kde vám vznikne otvor v triku jej roztáhnete, aby látka nevypadala moc otrhaně. Proto doporučuji stříhat menší otvory! 

If you have drawn, you can start editing.each piece which you cut,and where you created a hole in it to stretch - shirt did not look like torn substance. Therefore, I recommend to cut smaller holes!



                                                                        Voila!



Doufám že se vám dnešní článek líbil:) I hope you enjoy today´s article.
Na závěr bych chtěla MOC MOC poděkovat Annette která se o mne zmínila ve svém magazínu http://issuu.com/anetakrubnerova/docs/magazine_annette_june-july_2012
Moc děkuju za milé hodnocení mého outfitu ! :)

Finally, I would like to thank Annette who mention me in her magazine http://issuu.com/anetakrubnerova/docs/magazine_annette_june-july_2012


6 komentářů:

  1. tééda, vypadá to fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je paráda :) Asi to taky zkusím. Přinejhorším v tom budu spát a budu "potrhaná jak skřítek Doby" ;DDD

    OdpovědětVymazat
  3. such a nice DIY t-shirt!!

    http://umi-fashionstyle.blogspot.jp/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3