pátek 8. června 2012

Outfit Of The Day 8.6.2012

Neonové Šaty/Neon Dress

Konečně nemám důvod stěžovat si na počasí a můžu vám ukázat i jeden ze svých letních outfitů.
Tyto šaty jsem si zamilovala na první pohled a musela jsem je hned mít(po tom co jsme se o ně popraly s mamkou-vyhrála jsem :) )Jsou nádherně neonové a zaručuji vám že budete svítit na metry daleko.Osobně jsem si to vyzkoušela v centru města..Jsou jednoduše střižené s volánky v pase a zlatým zipem na levém boku.Díky tomuto zlatému zipu jsem k šatům volila i zlaté doplňky ( bohužel ještě sháním nějaké vhodné náušnice,které by mi ladily,takže zatím nosím velké perly z Orsay (119,-) které beru jako neutrální :) Baleríny jsou žluté až tělové barvy- jsou nevýrazné-mám totiž pocit, že šaty jsou samy o sobě výrazné dost, takže k nim není potřeba už nic křiklavého přidávat.Kabelku už znáte z minulého outfitu, momentálně patří k mým oblíbeným,plánuji k ní pořídit i nějaké sandálky na léto. Krásnou kolekci bot má momentálně Zara,ze které jsou i moje šaty:) TIP:Hnědé sandále Zara s cvočky ,Krémové zdobené sandále s bodci a kamínky Swarovski /



Finally, I have no reason to complain about the weather and I can even show you one of my summer outfits.
 The dress I fell in love at first sight and I had to have it now (after what we fought for them with my mum, I won :)) They are beautifully neon and I guarantee you that you will shine in meters daleko.Osobně I tried it in the city center .. They are simply cut with ruffles at the waist and gold zip on the left side.Díky gold zipper, I chose to dress and gold accessories (unfortunately I still looking for some appropriate earrings that matched me, so I wearing a large pearl from Orsay (119, -) which I take as a neutral :) Ballerinas are yellow to nude-color . I have a feeling that the clothes themselves are markedly enough so they do not need nothing glaring add . Handbag you  already know from the last outfit, Is currently one of my favorites, I plan to buy some sandals for the summer. A beautiful collection of shoes is currently Zara, which is my dress  from:) TIP:  Creamy sandals decorated with spikes and diamonds.
Brown sandals with studs Zara,Creamy sandals decorated with spikes and diamonds Swarovski


Náušnice-Orsay
Zlatý medailonek-Dárek
Náramky-Philip Russell
Šaty-Zara
Hodinky,Kabelka-Sandra Fellini
Baleríny-Colloseum

______________________________________
Earrings-Orsay
Gold locket- Present
Bracelets-Philip Russell
Dress-Zara
Watches, Handbag, Sandra Fellini
Boots-Colloseum

Nosíte rády šaty? Volíte výraznější nebo nenápadné?/Do you like wearing dress? Do you choose markedly or classic colours?


Other beautiful dresses you can find on this webside http://www.bonprixshop.eu/kategoria/114/saty/ 
Zajímavé šaty také naleznete na těchto webových stránkáh http://www.bonprixshop.eu/kategoria/114/saty/

20 komentářů:

  1. Krásné šatičky, mají zajímavý střih. A moc Ti sluší =)

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tak ty jsou prostě naprosto úúúžasné :) já mám šaty taky ráda a podle mě vyraznější jsou lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou krásný a jdou ti krásně k vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šaty♥ Moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. krasna farba velmi ti pristane :)
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. wow. tato barva ti neskutečně sekne)

    OdpovědětVymazat
  7. ty šaty musím mít!!! seš kočička!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi kráááásná! :)) Za tebou se museli všeichni otáčet, jak ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, no když je na tobě vidím, lituji, že jsem si je nevzala. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásná, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. jee,, tyhle mám taky=) tobě moc moc sluší,, já v nich ještě nikde nebyla,,sakra:D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou přímo dokonalé a tobě moc sluší, také jsem se na ně dívala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Myslíš že se ještě dají někde sehnat ? :) Prosím odepiš na e-mail nikol62@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. jinak ti ty šaty opravdu sluší jsou úžasné !:)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherne šaty....prosím poraďte,kde sa dajú kúpiť.ďakujem

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím , šaty jsem kupovala v Zaře v Praze na Chodově přesně před rokem, bohužel nevǐm zda se dajǐ ještě sehnat , zkuste oficiálni stránky Zary www.zara.com ;)
    Dafné

    OdpovědětVymazat
  17. woow, šaty jsou nádherné - škoda že v Ostravě nemáme Zaru.. Nejpodobnější obchod je tady můj milovaný Gate :P

    Nicca
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3