neděle 17. června 2012

Outfit Of The Day 16.6.2012

Black dress and bun

Včera jsem si vyrazila s mamkou na menší opalovací premiéru. Bohužel to byla akce narychlo a můžete si všimnout mých neumytých mastných vlasů narafičených do drdolu :D Musím ale přiznat, že se mi celkem začal líbit tenhle nedbale udělaný ,,bobánek" a asi ho na léto budu vytvářet častěji :)
Také jsem si oblíbila zlaté doplňky vypadají úžasně na opálené pleti a momentálně je zlatých doplňků v obchodech až moc!
Yesterday I was out with mom to a smaller tanning premiere. Unfortunately, this event was hastily and you may notice my hair greasy unwashed hide into a bun: D But I have to admit that I quite like started done this bun :) I also took a fancy gold accessories look great on tanned skin and golden accessories is currently in stores too..

Brýle-Ray Ban
Náušnice-Kik
Náramek-Řecko
Kabelka,hodinky- Sandra Fellini
Šaty-Bye Bye ( Turecko)
Boty - butik Chorvatsko.
Když si to teď tak procházím, vše co mám na sobě pochází z nějaké mojí dovolené :D
________________________________________
                                                                 
     Sunglasses, Ray-Ban
  Earrings-Kik
Bracelet-Greece
Handbag,watches-Sandra Fellini
Dress-Bye Bye (Turkey)
Shoes - Boutique (Croatia)
As you can see most clothes is from my holidays :D



Bohužel  ke krásnému dni se mi připletla i jedna nemilá záležitost :( jsem prostě nešikovná.. PS: Ahoj tati chystala jsem se Ti to říct !)
/Unfortunately, the beautiful day and I got in an uncomfortable situation : (I just clumsy .. PS: Hi Dad!  I´m  going to tell you this!)

My broken HTC Gratia..

6 komentářů:

  1. ten mobil ty jo :/ snad to půjde opravit
    taky mám momentálně radši zlato než stříbro, hodí se víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. ooo, tak telefonku je mi líto :(
    a jestli tvoje neumyté mastné vlasy vypadají takhle, tak máš fakt štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dítě moje nešikovné, příště dostaneš gumový mobil !!!!!! Táta

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná a tlf dopadl špatně. Pravda. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy taky nosím ,,bobánka'' docela často v těch ukrutných vedrech :) A na večer, když to rozpustím, tak to mám z toho krásně vlnité =)) moc ti to sluší, máš opravdu krásné vlasy, závist!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3