středa 20. června 2012

New in ! 2

Sportem ku zdraví :)

Prolezla jsem snad milion obchodů se sportovním oblečením, ale nikde jsem nemohl sehnat ty pravé věci na cvičení. Pár jich doma mám, ale jelikož mě poslední dobou cvičení chytlo tak, že se mi věci  nestíhají ani vyprat do doby, než chci jít zase cvičit musela jsem se poohlédnout po něčem novém.:) Do oka mi padly hned dvě nádherná trička. jedno Růžové Nike tílko které je i společně se všitou sportovní podprsenkou  a nova neonová kolekce Adidas také se všitou podprsenkou.Z obou mám neskutečnou radost a musím je jít co nejdřívě vyzkoušet:) Při téhle příležitosti jsem si pořídila rovnou i dvě potítka Adidas, protože mi přijde že nejvíc ze mě lije právě v obličeji :D a na tréninku Crossfitu si nestíhám stále běhat pro ručník.( Pro ty zvás, kteří neznají crossfit- Crossfit , neboli kruhový trénink je vysokofrekvenční, intervalový,  trénink, při kterém se využívá zejména vlastní hmotnosti, netradiční cviky, pozice a různé kombinace.VIZ: Co je crossfit) .Ještě sháním nějaké pěkné fitness rukavice- při zvedání se mi budou hodit - nestíhám se totiž bandážovat  a moc to neumím :D . Cestou po nákupech jsem se ještě stavila v jiných obchodech na slevy a odnesla jsem si ještě sadu 3 zlatých prstýnků z Orsay ( 60,-) , černé tričko také z Orsay za 170,- ( mám v plánu předělat ho na další DIY tričko tak se těšte brzy na další článek doufám že se mi vylepšení povede:). Dál jsem si ještě pořídila gumičku se zlatým kroužkem z HM na culík který si dělám také poměrně často. Tahle věcička vypadá ve vlasech vážně úžasně!:)



For a long time I was looking for clothes for exercise that I like. I like sport  and still seems to me that I have not got so many clothes for exercise . So I went shopping this weekend with my mother and I chose a pink top with bra Nike and Adidas orange top also with bra. I am very happy of these clothes.. still looking for some weight lifting gloves, It will come in handy. I love Crossfit (for you who do not know -WHAT IS CROSSFIT) When I had a clothes selected, I went to the Orsay- discounts and there I chose a set of three gold rings and T-shirt that will soon remake and show  to you in the next DIY article.


Black Tshirt- Orsay
Orange top( Adidas),pink top(Nike) -A3 sport
Rings- Orsay,Rubber band - HM
Orsay




 Co vy a sport? what about you and sport?

6 komentářů:

  1. Ty prstýnky se mi líbí.
    Já teď sport trošku zanedbávám =D Ale chodím jednou v týdnu na orient, teď v létě ještě na pilates plus cvičím jednou do týdne i doma.

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám topy na sport jedině od Nike, nejlépe mi sedí a ani po dvou letech častého nošení vypadají jak nové. Od Adidasu se mi taky líbí, ale bohužel mi je vždy ta všitá podprsenka malá a při větších velikostech už top na mě moc plandá :D Ale tak důležité, že si každý vybere :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem asi opačně dělaná :D mě podprsenka bude vyhovovat vždycky protože nemám nic moc co do ní dát a s plandáním většinou problémy taky nemám :D
      achjo..

      Vymazat
  3. Ahoj ,) Chci ti jen oznámit, že jsi byla zmíněna v magazínu ANNETTE June-July 2012 :)
    http://theannettevogue.blogspot.cz/2012/06/magazine-annette-june-july-2012.html

    OdpovědětVymazat
  4. ty prstýnky jsou super!:) já a sport? občas hraju volejbal nebo jezdím na kole a teď v létě budu i plavat, pokud bude hezké počasí:)

    OdpovědětVymazat
  5. ty prstánky jsou krásné...

    u mě sport nic moc, ale cvčím ráda, někdy mám ale líné období.. :) jinak mě bavil tenis, basket, florbal, plavání asi nejvíc.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3