pátek 18. května 2012

New in ! 1

Dnes přicházím s článkem po delší době, za což se omlouvám,ale znáte to-člověk nemá pořádně čas na věci na které by chtěl, Takže se vám to pokusím vynahradit.//
Today I come with the article after a long period, for which I apologize, but you know.. one does not have a good time for the things that he wanted. So i will try it make it better.

Rozhodla jsem se vám představit pár mých úlovků z Německých Drážďan,kde jsem byla minulý víkend. Bylo nádherné počasí, takže se nakupovalo a lítalo i po venkovních obchůdcích,jen jsem hrozně litovala že jsem si sebou nevzala foťák a kromě nakupování také něco nenafotila. Ukážu vám tedy co jsem pořídila.( omlouvám se za kvalitu fotek, ale bohužel jsem fotila vše večer, kdy nebylo světlo.)//
Today I´m gonna show you my catches from Germany´s Dresden. I was here last weekend and the weather was beautiful. unfortunately , I left my camera at home and I was dissapointed because I wanted take photo of Germany´s Square. Dresden is very nice town .So I will show you something of my shopping.( But I´m sorry for quality of photos- I take the photos in the evening.)
Prvním úlovkem jsou šaty ( v podstatě zelená halenka a černá pouzdrová sukně)ze kterých mám radost ,protože jsem podobné už dlouho sháněla. Váhala jsem jestli jít do zelené, ale vypadá moc zajímavě a s drobnými zelenými doplňky to snad bude vypadat dobře.//
The first catch of the dress (basically a green blouse and black skirt) from which I am happy because I was looking for such a long time. I hesitated whether to go green, but looks very interesting, and small green accessories that look good with it.


Dále jsem si pořídila sadu černých náušnic(protože takové ještě nemám a navíc staly cca 25 Kč:D) a speciální ,,houbičku" do vlasů na vytváření drdolů.Tutorial na tento účes si pro vás přichystám v blízké době:)// I also bought a set of black earrings (because I have not such and cost about 1,5USD :D) and special,,sponge 'hair to create this hairstyle drdolů.Tutorial can we prepare for you in the near future :)


Hlavním důvodem a cílem mých nákupů se měly stát slim jeans, protože jsem v posledních měsících malinko schodila (juhů) a tak mi nezbylo moc(čtěte vůbec) riflí které by dobře seděly. Nejlépe padnoucí jsem objevila v H&M. Dělají pěknou postavu a dobře padnou :)//I went to Germany mainly because I wanted to buy new slim jeans. I loose weight in last months ( woohoo) and I haven´t got so many jeans ( read no jeans).I found good jeans at H&M. They look great and fit nicely for all .


Když už jsem se chystala jet domů s tím, že mám pořízeno, zavítala jsem ještě do prvního krámku Ann Christiane, kde mi padly do oka béžovo neonové baleríny s otevřenou špičkou.Momentálně k nim sháním ještě neonové nebo pruhovaně neonové tričko , tak doufám že budu úspěšná a budu vám sem moct dát zase nějaký outfitový článek. //When I was about to go home with it that I purchased, I have visited the shop Ann Christine, where the beige ballerina neon with open tip charmed me .Now a days I look for neon or neon-striped shirt, so I hope that I will successful here and I'll be able to give here some outfits article.



                  (I apologize for any mistakes in translation)

A abych tu nevkládala jen fotky svých nohou, rukou a jiných částí těla,tak vám sem přidávám i jednu novou fotku a zdravím vás.:)
Doufám že se vám dnešní článek líbil. Co vy a neonové věci a doplňky?//I hope you enjoyed today's article. What  you and neon things and accessories?


6 komentářů:

  1. Ty botičky jsou super, mám za to, že jsem j viděla před 2 týdny někde v Praze. Měla jsem si je koupit =)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou fakt pěkný, doufám, že se nám v těch šatech někdy ukážeš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. skvely nakup :) tesime sa na outfity ;)

    OdpovědětVymazat
  4. na ty balerínky jsem koukala taky, líbil se mi ten skvělý mix barev :) na blogu mám giveaway, pokud budeš chtít,jukni se a třeba zrovna Ty budeš mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. jaj botičky super, mě by se líbila třeba místo té žluté tyrkysově modrá nebo růžová, super:o)

    OdpovědětVymazat
  6. topanky ♥♥♥

    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3