čtvrtek 31. května 2012

Les Photos

Jelikož se v posledních dnech připravuji na (pro mě důležitý) casting, o kterém vám možná povím když to vyjde,mám pro vás dnes jen pár fotek které jsem pořídila tento víkend.:) Není to nic světoborného a omluvte moje výrazy-svítilo sluníčko:D
 I prepare myself to ( for me important) casting and that is why i can´t give you some better article.. Here is some my photo , i took them  this weekend.
I hope you will like my photos..and please excuse my expression :D the sun was shining










Foceno Nikonem D3100 + 18-55mmVR a 55-300mmVR



Bílé+Černé šaty( bez rukávů)- Bye Bye
Hodinky - DG
Auto (:D) -Audi A6 allroad
________________
White and Black dress (without sleeve)-Bye Bye
Watches-DG
Car(:D) -Audi A6 allroad


Co vy a focení? Fotíte rády, nebo se raději necháváte fotit?:)
What you and photographing? Are you like photographing or  doing model?:)

6 komentářů:

  1. Já radši fotím =) Když někdo fotí mě, jsem nervózní a culím se jako pako =D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nááádherné fotky :) fakt Ti to sluší :) a s castingem držím palce, ať to dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Great style and super blog!

    What do u say about following each others blog?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku modéélka ne:) Krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji focení, ale já se nerada fotím. Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3