neděle 22. dubna 2012

V hlavní roli Make-up


LancÔme TEINT MIRACLE

Prvním testovaným make-upem bude tento malý ,,zázrak" od Lancomu.
Úkolem tohoto Make-upu má být dokonalé sjednocení pleti,které zároveň nechá přirozený vzhled a rozzáří.U mně tyto sliby splnil na jedničku.Myslím že název ,,zázračná pleť" má oprávněně. Jediné, co moc nemohu posoudit je barva, protože se mi do rukou dostal pouze tento tester z Elle odstín 03,který je na mě bohužel moc tmavý.Krycí je podle mého dost a nepůsobí těžce díky vláčnému složení a přes to je bez jakýchkoli olejů,parfemace a neucpává póry.Celkově Make-up působí dost hydratačně, takže pokud máte problém se suchou pletí,bude vám sedět, protože jsem na něm nenašla žádné větší nedostatky,možná kromě vyšší ceny Jelikož tento Make-up není zrovna typická drogeriová značka.




Odstín: 03 Beige Diaphane
Cena: 776-1080,-
Krytí: 5/5
Vůně: bez parfemace
Výdrž:5/5
Konzistence: lehký,příjemně hydratační make-up
Celkové hodnocení : 5/5




LancÔme Rénergie Yeux-Multiple lift


Další výrobek značky Lancome, který ale není přímo tak make-upem jako jakýmsi korektorem  na zakrytí kruhů pod očima. Je to další tester, o kterém jsem se vám rozhodla napsat ale i když se  na první pohled může zdát,že jsem opět netrefila barvu, tentokrát je světlejší barva záměrem protože po zakrytí tmavých kruhů pod očima tmavým make-upem nebo korektorem byste nebyla moc úspěšná, jsou tyto korektory spíše světlejších odstínů. Jako většina korektorů je tuhý a celkem dobře se nanáší.Já mám odstín číslo 2. Tento ,,korektor" je dodáván spolu s omlazujícím očním krémem který nanesete ještě před použitím korektoru. Výrobce slibuje vyhlazení menších vrásek v oblasti očí.Netestovala jsem sice korektor přímo na kruhy pod očima ,ale i tak si myslím že by je moc nezakryl-jak vidíte na posledním obrázku, po rozetření se téměř vstřebal..Po dlouhém večírku by mi asi nebyl příliš dobrým společníkem. V tomto vidím jeho velké mínus, protože neplní funkci pro kterou byl vyroben. V kombinaci s očním krémem může být lepší, ale myslím že za tu cenu se dá sehnat mnohem levnější varianta zakrývače kruhů pod očima.





Odstín: 02
Cena: 1120-1599,-
Krytí: 2/5
Vůně: bez parfemace
Výdrž: 4/5
Konzistence: tuhý
Celkové hodnocení : 3/5

REVLON Photo Ready


Dost známý a vychvalovaný make-up. Musím říct že díky tomu, že mám mastnější pleť jsem nikdy moc neopěvovala tekuté make-upy a sáhla vždy po nějakém tuhém nebo pěnovém make-upu. Když jsem se ale dostala k Revlonu, změnila jsem razantně názor a stal se pro mě panem dokonalým.Kde začít.. Mně si asi získal tím, že umí díky miniaturním třpytkám dokonale rozzářit pleť. Kvůli třpytkám se ale také stává často kritizovaným, protože někomu přijdou třpytky moc viditelné. Myslím že rozzářená a jasná pleť bude vždy vypadat lépe než jako matná pleť přepudrované porceláne panenky, ale pokud někomu třpytky opravdu nevyhovují, stačí po nanesení make-upu opravdu lehce přepudrovat a efekt nebude tak výrazný. Můžete si všimnout že třpytky se mi v malém testovacím množství na ruce ani nepodařilo zachytit a jdou vidět pouze na druhé fotce v lahvičce.
Krytí Revlonu je podobně jako u 1 testovaného makeupu myslím dostačující. Lehký letní makeup s hydratačním a rozjasňujícím efektem. (TIP: pokud chcete docílit většího krytí doporučuji smíchat s Essence pěnovým makeupem!! viz. tato recenze :) )Konzistenci má lehkou ale přesto zakryje menší nedostatky. Výdrž má perfektní. Vydrží téměř celý den, netmavne v průběhu dne a ,,necestuje".Jediným jeho nedostatkem je špatná dostupnost. V kamenných obchodech ho téměř nemáte šanci sehnat a tudíž ani vyzkoušet.







Odstín: 004 Nude NU
Cena: 215-499,-
Krytí: 4/5
Vůně: bez parfemace
Výdrž: 5/5
Konzistence: jemný, lehký, s drobnými třpytkami
Celkové hodnocení : 5/5
L'ORÉAL Paris True Match (the Foundation)
Další Make-up je od značky L´oréal Paris.Jako zatím jediný, z testovaných mně potěšil příjemnou vůní. Je sice jen lehce parfemovaný, ale rozhodně je to příjemná vůně. L´oréal má příjemně vypadající lahvičky makeupů. Při nanášení true match foundation musíte mít lehčí ruku, protože velice dobře kryje- lépe řečeno dobře se vrství. Na první pohled na ruce to není znát, ale při větším množství umí dobře krýt a přitom není nijak extra hutný ani těžký pro pleť. Dobře se nanáší i roztírá a nezanechává nepříjemné a nepřirozené mapky.Vhodný pro sušší pleť,ale po delším nošení je potřeba trošku přepudrovat- sice dobře hydratuje, ale ke konci dne je pleť trošku lesklejší.







Odstín: C3 Rose Beige
Cena: 210-398,-
Krytí: 5/5
Vůně: lehká, příjemná
Výdrž: 4/5
Konzistence: ,,sametový" , lehký, tekutý
Celkové hodnocení : 5/5



Dermacol- Matte Cover


Tak tento makeup byl pro mě naprostým zklamáním. Musím říct, že před jeho zakoupením jsem si nepřečetla žádné diskuze a byla to koupě neplánovaná a na rychylo ale takhle blbý nápad už asi nikdy nedostanu. Makeup jak už z názvu vyplývá slibuje matný vzhled, ale řekla bych že je to ten nejmastnější makeup jaký jsem dosud vyzkoušela. Sice vás hned na obalu uvítá ,,OIL FREE formula" ale já už po 1,5 hodině po nanesení vypadala jako mastná hranolka z friťáku a musela jsem pudrovat.. Další slib toho Makeupu má být až 16ti hodinová výdrž. No jelikož mi během dne na tváři cestoval z jedné strany na druhou a při předklonu jsem měla pocit že ze mě sjede, mně výdrží také neoslovil. Nehledě na to že bych mohla fungovat jako razítko, protože při dotyku vám zůstala polovina na ruce. A poslední věc během 1 týdne co jsem této katastrofě dávala slepě naději, mi stav mojí pleti ukázal jak jsem byla hloupá, že okamžitě neletěl do koše.Hrozné zhoršení pleti svědčilo o tom že tento makeup rozhodně mezi ty ,,lehké" nepatří. Takže koupi tohoto zázraku opravdu nedoporučuji.


Odstín: 2
Cena: 120-267,-
Krytí: 1/5
Vůně: -jeho jediné plus, příjemná vůně
Výdrž: 0/5
Konzistence: mastná, ne krycí a rozhodně né zmatňující
Celkové hodnocení : 0/5





Essence -Pure skin make-up


Donedávna můj favorit, ale pan Revlon ho předběhl. Pokud máte smíšenou a problematickou pleť je tohle z dnešních ukázek asi nejlepší řešení protože po tomto pěnovém makeupu sáhnu vždy když krycí schopnosti ostatních makeupů nestačí, nebo smíchám 2 makeupy dohromady:) Vytváří úžasně sametový vzhled a nemusíte se bát mastné pleti je dokonale zmatňující a jsem s ním spokojená už více než 2 roky. Výhoda pěnových makeupů je také v tom, že když se někde objeví nějaké místo které potřebujete zakrýt, nemusíte makeup nanášet přímo na celou tvář, protože se výborně rozetře. Já tohle dělám v létě kdy makeup nanáším třeba jen  lehce na T-zónu a rozetřu do ztracena a nemusím mít v létě tvář zatíženou makeupem.Další výhoda je v tom, že Pure skin je antibakteriální, takže se nemusíte bát zanesení pleti.
Odstín: 01 Beige
Cena: 80-97,-
Krytí:5/5
Vůně:lehce, ne moc výrazně parfemovaný
Výdrž: 4,5/5
Konzistence: pěnová
Celkové hodnocení : 5/5





Líbila se vám moje recenze? Jaké další značky a make-upy by jste si přáli vidět v dalších recenzích? :)

4 komentáře:

  1. Ahoj ,nominovala som ťa do Versatile Blogger Award :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze! Neměla jsem nikdy ani jeden z těch co ty, ale pro mě je naprosto top matte morpohose od L'oreal :))) Protože třeba tekutý mi moc nevyhovují, ale zaujal mě ten poslední ... mrknu po něm ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3