pátek 27. dubna 2012

Laky-Jaro/Léto 2012



Tento rok bude v kurzu spousta barev-třipytivých,pastelových neonových...Pokusím se vám dát pár tipů jak zazářit pomocí laku na nehty a jaké barvy budou IN pro letošní jaro/léto.

Nude laky


Těmito laky se nedá nikdy nic zkazit.Hodí se téměř pro jakýkoli tvar nehtů a vypadají jemně,přirozeně, ale přitom elegantně. Já ho mám také zrovna na rukou a po období tmavých laků které zdobily moje ruce jsem tento lak uvítala.
Použila jsem lak Golden rose č.185 . Je poměrně dobře krycí, ale dost hutný a déle schne.Já mám 2 vstvy tohoto Nude laku a jednu vsrtvu průhledného laku.

Golden Rose 185
Dále tento lak nabízí také MAC,O.P.I., China Glaze, a Essence nedávno uvedlo vlastní kolekci Nude laků.
Mac -Abaone Shell
nude polish

Essence- Nude glam polishes

O.P.I-Somoan Sand


 Klasicky rudá


Red polish
Další barva která také nikdy nezklame.Rudá. V kurzu budou sytě rudé přes červenou až po korálovou barvu.Já miluji Červenou od Four Seasons, která má skvělou výdrž a dobře se nanáší. Značka Four seasons je sama o sobě proslulá tím že výborně zpevňuje nehty což můžu potvrdit.Tento lak seženete např. v Lékárnách ,nebo menších drogeriích
Four Seasons
Four Seasons
Chanel- Midnight Red


Pastelové laky





Jaro a pastelové odstíny patří zaručeně k sobě. Je jedno, jaký odstín pastelové si vyberete, protože všechny působí svěže a žensky.
Já dávám přednost mintovým odstínům, například ELF- Mint Cream působí úžasně. Krásně vypadá jak na krátkých, tak delších nehtech.
Elf -Mint Cream a stříbrné třpytky
Elf-Mint Cream a stříbrné třpytky
Elf mint cream a stříbrné třpytky
Elf Mint Cream

Orly sweet collection

Catrice-Pastel Delight collection

Pastel color

,,Kovové" nehty

Gold nails
Neboli nehty vytvořené za pomocí zlaté nebo stříbrné fólie která vytváří kovový vzhled nehtu. Fólie jsou v podstatě dostupné ve všech různých vzorech, ale zlatá stříbrná, nebo např. tyrkysová patří k nejoblíbenějším. K použití této speciální fólie je zapotřebí mít i speciální lepidlo, které seženete na internetu. Aplikace fólie je jednoduchá- přidávám -Tutorial z Youtube.
 Fólie jsou trošku extravagantnější ozdobou nehtů, ale rozhodně se staly velkým hitem.
Silver Nails
Gold




 


Magnetické laky




Další variantou podobného zdobení jsou Magnetické laky, které prodává (z dostupnějších značek)například Essence.
Opět přidávámTutorial z Youtube :)

Essence Magnetic polishes







Neonové laky

Poslední dobou také moje oblíbená barva laků. Dlouhou dobu jsem sháněla kvalitní lak, který by byl opravdu výrazný. Koupila jsem si jeden z řady Golden Rose, ale byla jsem opravdu zklamaná. Přesto, že mám tyto laky poměrně ráda a za tu cenou jsou výborné tak zmiňovaný lak neměl absolutní snahu udělat aspoň jednu vrstvu. No nevzdala jsem to a pořídila jsem si druhý lak stejné značky. Ale tentokrát to byl zdobící lak s úzkým štětečkem. Což ale není problém. Pro lakování stačí štěteček pouze zaměnit s nějakým nepoužívaným silnějším. Řeč je o Golden rose č 103. Je úžasně výrazný !:)

Golden Rose 103 - zdobící lak

Golden rose 103- zdobící lak

Neon nail polishes


 

Jaké laky máte nejradši? Líbí se vám moje typy na jaro/léto? :)


9 komentářů:

  1. Já nosím nejvíc ty neonový, je to takový veselý :-) Ale na ten nude lak jsem se už taky koukala a vypadá skvěle, nejspíš ho vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc ráda mám asi sytě růžové až červené laky a miluju laky se třpytkama, i když se hoodně špatně odlakovávají :/ :)
    Mimochodem :) super článek a jsem tvou novou čtenářkou :)
    Zvu Tě i ke mě na blog:
    http://sunnyym.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva...tak teď už jsem v obraze ;-). Jsem ráda, že nemusím vyhodit "Neóny" z loňska a jakmile odlakuju svoji aktuálně nudnou barvu na nehtech,pustím se do nějakého odvážnějšího dobrodružství! ;-)
    Měj se krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky takovej syslík, takže mám doma i laky co už jsou skoro k nepoužití:D ale mám pořád pocit že je jednou budu potřebovat :)

      Vymazat
  4. Jéé, některé jsou opravdu užasné*_* triček mám fůru, klidně by jsme mohli čenžnout kdyby se ti něco zalíbilo. Jinak nechceš odebírat? Byla bych moc ráda, začínám s tím a pořádně nevím jak udělat aby se ke mě lidi dostali :D :/

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo..ty neonový barvičky jsou fakt supeeeer :) a ten magnetický od Essence mi nefungujeee :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si je oblíbila..:) Škoda že nejsou tolik k sehnání ..

      Ten magnetický se přiznám že jsem ještě nezkoušela :(

      Vymazat
  6. Super vkus.. Nude laky naprosto miluju, z těch pastelových bych si vybrala tu meruňkovou a na zlaté fólie se chystám, je to nádhera.. Jinak se mi poslední dobou ještě líbí "chlupaté", matné a taky laky se třpytkama :)
    Nicca
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Na jaro jsem volila právě pastelové barvy, ale zbožňuju nude odstíny.
    Neonové barvičky mám přichystané na léto :) A Essence magnety mi nefungují, proto na ně používám magnet od Dermacol :D
    Nějak si nestíhám udělat čas na klasické červené nehty, ale snad v létě k nim zavítám :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3