úterý 17. dubna 2012

Butterfly room (DIY)

Dnes jsem se rozhodla udělat článek o menší výzdobě pokoje..Uvažovala jsem jestli to vůbec bude někoho zajímat:D ale pak mi zbyla chvilka času na napsání článku před tím než zase doběhnu dělat něco jiného, tak aspoň doufám že někomu poslouží k nějakému ,,tuningu" pokoje nebo nápadu na jeho vylepšení.
Svůj pokoj jsem se rozhodla vyzdobit motýly. Jako malá jsem je měla ráda, ale původní plán se zrodil tehdy,když jsem si všimla že moje světlejší stěna nad postelí je dost flekatá. Takže jestli máte podobný problém , můžete to udělat jako já.Můj pokoj má pestelově růžové stěny, a jedna stěna je tmavě fialová.
Na světlejší stěnu jsem použila 3D motýly v bílé barvě a jsou různých velikostí nasměrovaní každý jiným směrem. Působí to trošku ,,sladce", ale hlavně že to plní svůj účel.
3D motýly jsem zakoupila v Německu cca za 2 eura,  ale v nějakém krámku alá ,,vše za 39,-" byste něco podobného měli sehnat i u nás. Nebo zde prodávají něco ve stylu 3D samolepek a službu by to mělo udělat stejnou, nebo tady  jsou motýlci vzhledově stejní jako jsem použila já, ale jsou to obyčejné samolepky.
Na tmavší fialkovo-fuchsiovou zeď jsem použila klasické nálepky motýlů, opět v různých velikostech,ale tentokrát v černé barvě. Podobné tapety seženete tady, tady nebo kdekoliv na internetu pod názvem ,, samopelpky na zeď ".Ceny samolepek jsou podle velikosti a e-shopu který je nabízí od 300,- až do 1000,-

Samolepky nalepíte jednoduše na čistou zeď tak, že ji odstraníte z fólie a od jednoho kraje postupně pomocí ruky vyhlazujete od kraje od kterého ste začali. Nelekejte se, jestli se vám pod samolepkou udělají menší bublinky vzduchu, do druhého dne by měly všechny zmizet.( Pokud by byly větší a zůstaly, stačí samolepku v daném místě jemně propíchnout špendlíkem). Hotovo je během pár minut a pokud vás samolepka po nějaké době přestane bavit, neměl by být problém ji sundat a nepoškodit při tom zeď, nebo barvu zdi. Samolepku ale nemůžete použít znovu.

3D samolepky se lepily ještě o něco lépe a rychleji. Z druhé strany jsou na motýlcích samolepící ,,čtverečky" z kterých se jen odstranil krycí papír a mohlo se lepit.!:) Bohužel životnost byla horší protože do 2 měsíců jich pár opadalo, ale spravil to obyčejný kousek oboustranné lepící izolepy. Každopádně za 2 eura výborná investice na zakrytí fleků na zdi.





Co vy máte nějakou podobnou výzdobu pokoje.? Líbí se vám moje výzdoba?:)

2 komentáře:

  1. Tak to se ti moc povedlo, super! Já mám v obýváků takový velký abstraktní ornament a pro pesany jsem koupila psí packy na zeď k pelechu:o))

    Máš pěkný blog a příspěvky! Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award, více u mě na blogu:o)

    OdpovědětVymazat
  2. are amazing! :)

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3