pátek 13. dubna 2012

Bobble- Make water better

Bobble

O tomto ,,vynálezu" jste už asi slyšeli. A pokud ne tak teď určitě uslyšíte, protože neodolám ničemu o čem se mluví a musím si to okamžitě pořídit taky, abych vyzkoušela jestli je to vážně taková bomba a když už jsem to vyzkoušela, hodím vám sem svou recenzi .
Řeč je o plastové láhvy na pití, která je opatřena uhlíkovým filtrem, který zachycuje nečistoty ve vodě z kohoutku a filtruje ji tak přímo když ji pijete.
Láhev Bobble  je vyrobena ze 100% recyklovatelného plastu, takže při zakoupení můžete mít dobrý pocit že aspoň trochu přispíváte k ochraně životního prostředí. A že svět ušetříte od zbytečných plastů jsem poznala i já. Dříve se mi po pokoji a v taškách válel nespočet lahvý, flašek.. malých velkých. Teď mi stačí tahle malá designově velmi krásně řešená půl litrová láhev, kterou můžu mít všude sebou, a nemusím tahat 1,5ti litrové flašky, abych měla ve škole co pít. Pokud by někomu láhev s obsahem 550ml přišla malá, vyrábí se i v 1litrovém provedení.
Ať si natočíte vodu kdekoliv, nemusíte se bát ji vypít, ani se šklebit nad její podivně zakalenou barvou( Voda musí být samozřejmně pitná).
Láhve se vyrábějí v 8mi barvách-( modré,růžové,červené,zelené,žluté,černé,levandulové,
a navy.) přesněji v 8mi barvách filtrů, které se dají dokoupit stejně jako láhev zvlášť. 
Filtry se mění obvykle po 150 litrech, ale pochybuji že byste si počítali každý litr:D Zkrátka filtr má životnost cca 2-3 měsíce, podle toho jak moc láhev využíváte.
Cena nového filtru je 199,- a cena celé nové lahve 299,-
Lahev je dostupná už skoro všude, Např.Urbanlux.cz









 







Cena: 299,-
Životnost: 2-3 měsíce (150l)
Verze: 0,55l a 1l + 8 různých barev
Prodej:
Bagin.cz
Urbanlux.cz


2 komentáře:

  1. Přemýšlím také o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastním ji od prázdnin a nemůžu si vůbec stěžovat. Všude budí pozornost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3