středa 28. března 2012

Saturday - Though Day +OOTD

PRAGUE

V sobotu jsem měla opravdu těžký a nabitý den. Nadruhou stranu si nemůžu stěžovat, protože dny kdy mám pořád co dělat miluji! Sobotní ráno mi začínalo  brzo, protože se na Mosteckém autodromu konal den otevřených dvěří kde se svým přítelem a se svým foťákem prostě chybět nemůžu:)
Hned po tom, jsem s rodiči odjížděla do Prahy abyjsme využili nádherného počasí a já mohla udělat dalších pár fotek do sbírky. Pár se jich vážně povedlo, tak se pochlubím.


 Abych vás neobrala o inspiraci přidávám Outfit Of The Day


 Sluneční brýle- R.B. Wayfayer
Náušnice-Chanel
Šátek-Reserved
Bunda-Pull & Bear
Tričko-Pimkie
Legíny- H &M
Boty-Deichman
Hodinky-D &G(DW0145)

                                    

(Foceno Nikonem D3100 +18-55mm VR a 55-300mm VR)
© Dafné





1 komentář:

  1. Slušivé :) Mimo to Prahu mám také moc ráda, ale bydlet bych tam už nechtěla. :) Na výlet je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář <3