pátek 23. března 2012

Red Twins

Dnes jsem vůbec nepředpokládala, že napíšu článek, ale když jsem kamarádce a následně i sobě udělala manikůru , rozhodla jsem se že se vám s tím pochlubím.


Postup: jako první, důkladně odlakujeme nehty od předchozího laku. Dále nehty zapilujeme do požadované délky a tvaru. Na podobný typ nehtů jako má Káťa doporučuju skleněný pilník. Je sice dražší, ale netřepí nehty a hezky se s ním pracuje ( Více v článku o péči o ruce,který připravuji ). Zatlačíme kůžičky (např.pomocí pomerančového dřívka). Pokud vám po odlakování zůstává nehet zabarvený nebo nažloutlý od předchozího laku,použijte lak podkladový . Další část patří samotnému lakování. Poté necháme nehty dobře zaschnout a naneseme bezbarvý lak tam, kde chceme mít třpytky. Poté nasypeme třpytky na nehet, necháme zaschnout a přebytečné třpytky oprášíme jakýmkoli štětečkem. ( Všechno doporučuju dělat na papíře, podložce, nebo někde v koupelně, protože já měla byt plný třpytek. Potom, co třpytky v laku zaschnou, naneseme krycí vrstvu bezbarvého laku,jednak proto aby třpytky dobře držely a jednak proto, aby povrch nehtu nebyl tak hrubý a nezadrhávaly ste se jen při natahování ponožek. Protože hydratace není nikdy dost doporučuji Olejíček na závěr.

Budete potřebovat: Červený lak (nebo jakýkoli podle sebe), Třpyky, podkladový a krycí bezbarvý lak, štětec, podložku na které budete moct nanášet třpytky,odlakovač, pylník.

 Já jsem použila (výborný!) lak Four Seasons ale bohužel se mi díky odlakovači z lahvičky smylo číslo laku už vám ho neřeknu:(

Pro kamarádku (Káťu) jsem použila lak Golden Rose č. 49 a následně klasické třpitky stříbrné barvy. Dohromady to vytváří krásný kontarst a Káťa na to má úžasný nehty! :) ( i když sama mi to vyvrací :D)

(Foceno Nikonem D3100 +18-55mm VR)
© Dafné_

2 komentáře:

Děkuji za každý milý komentář <3