neděle 18. března 2012

Outfit Of The Day 18.3.12

In earthy colors

Počasí si konečně dalo říct a po (pro mě) dlooouhatánský zimě se nám hlásí teplejší počasí, který já  zbožňuju hlavně proto, že můžu vytáhnout koženkový bundy na kterých absolutně ulítávám :) Už delší dobu jsem chtěla udělat podobný článek a hodit sem pár fotek ze dne, kdy jsem se ,,jakž takž" sladila a ukázat vám pár outfitů pro inspiraci.
Konečně jsem našla dobrou duši, která umí s mým milovaným foťáčkem a nechala se vyblejsknout:)


Bunda- New Vogue
Lak- Golden rose
Triko- Bershka
Kalhoty-Pimkie
Kozačky-Deichmann
Náušnice,Náramek- Cropp Town
Hodinky-Sandra Felliny
________________
Nailpolish-Golden rose č.75
Trousers-Pimkie
High boots-Deichmann
Earrings,Bracelet-Cropp Town
Watches-Sandra Felliny

Cestou ve městě jsem se stavila s kamarádkou na nákupech a zaujala mě blůzka v New Yorkeru v korálové barvě.. no zatím jsem se v ní jen vyfotila a řekla jsem si že o ní popřemýšlím... ( Keckám zítra pro ni jdu :D )

(Foceno Nikonem D3100 +18-55mm VR)
© Dafné_

2 komentáře:

  1. Páni doufám, že už ji máš !
    Strašně ti sluší..
    Na tuto barvu jsem momentálně strašně úchylná ! :D

    http://michaela812.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Anoo už je doma a taky jsem si tu barvu dost oblíbila..:D

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář <3