sobota 25. února 2012

Golden Lure

Tak opět něco k plesové sezóně :)
Dnešek byl celkem otrávený a unuděný tak jsem se rozhodla zabavit a oprášila jsem staré laky a trošku zaexperimentovala.
Použila jsem lak na nehty od značky Essence z řady Cracking (praskajících laků)  01 Sparkling Champanger. (99,-)Protože jsou nehty v zimě extrémně lámavé a poničené(aspoň u mne to tak funguje:D) použila jsem jako podklad lak také značky Essence extra strong. Slibuje vyšší pevnost a odolnost nehtů a pomáhá také proti třepení.(59,-)

Na podkladový lak jsem nanesla 2 vrstvy již zmiňovaného zlatavého laku- sparkling champagner ( jedná se o 1. fázi crackujícího laku,pokud na něj nenanesete druhou fázi-většinou černé barvy, nehrozí že popraská ,ať už umíslně nebo ne:)
Ještě před úplným zaschnutím nehtů  připevníme pomocí pinzety zlaté nálepky. Já bohužel nevím jakého původu jsou ty moje, dostala jsem je jako velkou sadu od kamarádky ale dají se učitě sehnat v jakékoli drogerii,na internetu ( př. Zde), nebo u dobrých kámošů Vietnamců ;)- Ti mají všechny možné serepetičky na nehty.

1 komentář:

Děkuji za každý milý komentář <3