středa 29. února 2012

Dvojité prsteny

Tak jsem nemohla zůstat pozadu a pořídila jsem si také jeden dvojitý prsten.Prsteny jsou pro nás ženský úchylka a co teprve prstýnky 2 v 1 ?:)
Dvojité prstýnky budou určitě trendem na jaro a léto 2012. V kurzu bude také zlatá barva, a různých přívěsků a náušnic a prstýnků můžeme v obchodech sledovat momentálně opravdu dost.Pokud si chcete nějaký ten dvojitý prsten také pořídit mám pro vás pár tipů i když né zrovna z českých e-shopů.





Ceny prstýnků se bohybují od $50,do  $100. Co se týče výběru u nás, pořídila jsem jeden ve výprodeji v Německém Tally Weijl ZA 1,99 €;! ( Což je v přepočtu za směšných 50 kč, ale službu mi zatím dělá dobrou ;)

Tally Weijl

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten prsten je nádherný, ale zajímalo by mě, jestli to není nepříjemné nosit ho - jakože jestli nemáš pocit, že máš ty prsty k sobě slepené? Jinak bych hned pro nějaký musela běžet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu něco jiného,než normální prsten, ale myslím že se na to dá zvyknout.:) Určitě to za to stojí protože budeš originální:)

      Vymazat
  3. Tenhle trend se mi taky začíná líbit, tak uvidíme, možná si nějaký takový prstýnek pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle prsteny jsou super, ale zatím jsem jich tady moc neviděla..

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi ten prsten LOVE kupovala přes net ? a jestli ne nejsou nějaké internetové stránky kde ho sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v kamenném obchodě Tally weijl v Elbe Parku v Německých Drážďanech.
      Na internetu jsem ho bohužel neviděla.:(

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář <3